torsdag, januari 17, 2008

Fortfarande sjuk..

Skulle nog inte i mitt förra blogginlägg skrivit att "det kunde vara värre", för det var precis det som det blev. Feber, hosta, täpp (som fan) i näsan, tryck i öronen och ont i huvudet. Därpå har jag en mysig hosta, det river som rivhjärn i halsen och har asdålig kondis eftersom förkylningen även sitter i musklerna. Utöver detta känner jag varken smak eller lukt. Glad? - NEJ! Men, ta i trä, peppar peppar, idag känner jag mig mycket bättre. Febern är kvar och nästäppan med, men jag känner inte av det andra just nu :) Har druckit mycket vatten, inte ätit onyttigt, kört på nässpray, ipren 500 mg och strepsils, så lite borde det ju hjälpa.

Ikväll är det hockey som gäller, LHC - HV med Hannah. Jag har inte en aning om hur det går, men det är alltid lika kul att vara där och skrika på alla LHC-fans, hahaha! (även om jag får skrika själv eftersom Hannah håller på LHC :P).

Efter hockeyn åker jag heeeeeeem!

Nej, dags att fixa i ordning sig, packa, plugga och äta. Sen blire dags för skola!

1 kommentar:

  1. ...och du vet fortfarande inte hur du ska göra? (du vet precis vad jag menar, F1 ;P)

    SvaraRadera