lördag, januari 12, 2008

Sanndröm

Drömde om en blå Subaru Impreza för några nätter sedan, den var (självklart) vrålsnygg och jag minns i detalj hur sidan och bakdelen på bilen såg ut med vinge och tonade bakrutor och allt. Igår frågade pappa mig om jag vill åka med in till farbror idag och kolla på en ny bil till honom själv. Jag åker med, och vilken bil kommer vi tillbaka med? En Mitsubishi Lanser Sedan - blå med vinge och tonade bakrutor och ser på pricken ut som den i min dröm. Ingen viktig sanndröm, men dock en sanndröm :P Självklart så var jag tvungen att provköra den: jag är avundsjuk som bara den på honom! Iofs så kör jag pappas bil rätt mycket, men skulle inte säga nej till att äga den själv. Snygg som få och pigg som bara den, lättkörd är den med. VILL HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar