måndag, januari 21, 2008

Streetdance + bättre humör

JAAAAAAAAAAA! Jag tror att jag äntligen börjar bli frisk nu! (lägg märke till att jag sa tror, inte att jag börjar, man ska inte utmana ödet) Det känns så, så, SÅ UNDERBART! Mår inte lika dåligt längre, även om viss smak och lukt fortfarande är borta och lite hosta och nästäppa är kvar, men vet ni? Jag klagar inte ett dugg, för det är så skönt att inte må som jag gjorde förut! :D

Jag & Dana var på första streetdance-lektionen idag, och det var riktigt skoj! Känns så skönt i kroppen att få komma igång med träning igen, och ännu bättre att göra något som man verkligen älskar: dansa! Är så skönt trött just nu så att jag skulle kunna däcka på fläcken. Så varje måndag från och med idag, klockan 20.00, kommer man för en gångs skull att röra på sig :D Kanske man kan gå ner några extrakilon också =)

Nej, nu blir det tv.. tror jag.. alternativt läsa.. alternativt däcka, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar