tisdag, januari 01, 2008

Länge sen (igen)

Har varit mycket sedan jag åkte hem från Norrköping, och jag trodde i ärlighetens namn att jag skulle varit tillbaka för länge sedan, men jag är fortfarande kvar i Mjölby. Ska hem en sväng imorrn och hämta ett stort MÅSTE som jag inte tog med för att jag som sagt trodde att jag skulle varit tillbaka för länge sedan. Kai är snäll och kör mig så jag slipper ta tåget.. känns faktiskt konstigt att åka dit igen. Har vant mig vid att vara i Mjölby igen.

Ledigheten har hittills varit mycket bättre, och mer konstig, än vad jag trodde att den skulle vara. Mycket har hänt. Har bl.a. träffat nya människor, nya människor som jag inte riktigt förstår mig på. Har jobbat massor, och faktiskt tröttnat på det. Firade in det nya året med Josie, Kai och Dennis. Nyårsnatten var den mest konstiga på länge.. och julafton var riktig mysig.

Mja, mer orkar jag inte säga just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar