tisdag, januari 08, 2008

Tro det eller ej...

...men jag är fortfarande kvar i Mjölby. Helt otroligt egentligen.. men på söndag bär det hem, börjar skolan på måndag :) Känns rätt skönt, men konstigt.. Är nu äntligen klar med essän också.. sköööönt!

Har ju jobbat en hel del på siståne och även i helgen. På lördagen hade vi en snabbvisit av några fotbollskillar, bl.a. från Malmö FF. Hur fasiken hamnade de hos oss?? Hahaha!

Snart är det hockey i Cloetta Center som gäller.. blir la att stå och skrika på klacken, eller vad säger du Hannah? ;)

Jag har sjukt fula skoskav på mina stackars fötter.. riktigt discusting. Var ute och gick i skogen i över en timme i lite för små skor (jag vet att jag får skylla mig själv, men ändå, haha!). Men jag var nyttig iaf.. :)

Så har jag ett fint gul-lila-rött blåmärke i ena sidan.. tack vare ordningsvakt Tomas.. men han ska få sota för det ;)

Over & Out

1 kommentar:

  1. Haha, klart ;) Och ja, hur fan hamnade MFF-killarna hos er? ;P

    SvaraRadera