torsdag, januari 24, 2008

Snaaart så ääärrreee!

Jao, snart så är det fredag! Förfest hos mig, sen utgång på Otten. På lördag är det fest igen fast hemma i Mjölby.

Gaaah, har lite att göra känns det som.. har iofs tvättat nu, men jag måste ju sätta på lakanen och örngotten och påslakanen igen (jobbigt!). Jag lovar att lakanen och örngotten ändrar storlek varje gång jag tvättar dem för täcket och kuddarna passar ju inte! Ibland är de förstora ibland är de för små.. bor säkert några konstiga varelser i tvättmaskinen som har magiskt pulver som ändrar storleken!

Aja, back to reality.. haha. Jag måste städa. Och då menar jag plocka undan från golv och bord, dammsuga, rensa kylskåpet, slänga soppor.. ehm, nej inte soppor, utan sopor! Vad mer.. vika ihop tvätt som inte blev torrt i torkskåpet (som säkert också är manipulerat).. fixa de sista bokstäverna på min overall.. det var nog allt :) Det roliga är att jag har till imorrn kväll på mig.. och nej, jag hinner inte fixa det imorrn. Jag har föreläsning mellan 10-12, sedan måste jag till stan för att köpa present till pappas flickvän och även drinkmix till kvällen, och så måste jag äta också. Efter det är det Bubblare-möte 16.15. Vi är la klara en timme senare och då måste jag antagligen hämta upp folk på stationen och sen äta, göra mig i ordning inför kvällen och komma igång. Just ja! Duscha måste jag ju också.. då får jag väl (suck) gå upp en timme tidigare imorrn för att göra det.

Eeeeh.. ja. Då vet alla vad jag gör imorrn (och ikväll, vilket förmodligen är att strunta i allt och lägga mig i sängen och äta popcorn istället), haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar