onsdag, mars 26, 2008

Dancing on the edge

Nu har Hannah-Pannah åkt hem (ja, jag vet att du inte gillar när jag kallar dig för det Hannah, men det är så svårt att låta bli :D). Jag fryser så ska nog slänga mig i duschen rätt snart.

Så, hur var det? (Hannah, låt bli! :D). Det var galet. As usual. Haha! Jag fattar inte varför, men varenda gång jag umgås med Hannah så händer det totalt knasiga saker. Som Erik och co:s bravader i cam. Hannah, du har något konstigt magnetfält omkring dig som smittar av sig på mina vänner!

Shoppingrundan blev bra. Köpte kjolar, toppar, mysbyxor och vårskor. Ja, jag struntar fullständigt i att det är en massa snö på backen, det MÅSTE bli vår nu!

Jag är sugen på fest. Det blir nog ingen fest. Men vad sägs om första helgen i april?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar