lördag, mars 15, 2008

Ungdomsmottagningen och Björn Gustavsson

Var på ungdomsmottagningen i torsdags, i Norrköping, och just där har jag inte varit förut. Barnmorskan förstod inte varför jag gick på P-Piller, så samtalet gick så här:

Hon: Har du fast förhållande?
Jag: Njae.. det har jag nog inte.
Hon: Blir du sexuellt utnyttjad?
Jag: Haha, nej??
Hon: Säljer du sexuella tjänster?
Jag: NEJ?!

Eeeeeh.. får man ens fråga sånt utan grunder?? Jag tycker förvisso att detta är hur komiskt som helst efteråt, men seriöst sett: det fanns inga andra anledningar för att att gå på P-Piller, och hon kunde inte förstå varför jag gjorde det. Som om man inte har sex bara för att inte har pojkvän, blir sexuellt utnyttjad eller säljer sig?? Och om man nu skulle göra ngt av detta, inte fan skulle man erkänna det rätt upp och ner, haha!

Inatt så drömde jag förövrigt om Björn Gustavsson. Vi hamnade på samma förfest och sen hade vi sex. Aja, jag kan i alla fall skryta om att jag har legat med honom :D

Igår så jobbade jag med James. Knäppt folk ute. Som vanligt. Fast knäppare än vanligt. Samtal när vi slutat, mys! Ja, jag är trött på att beskriva hur knäppt folk som är ute är, för på sistone har de varit ute varenda helg. Synd att man inte får strypa dem.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar