onsdag, mars 12, 2008

Ibland får man faktiskt berömma sig själv!

..och det ska jag göra nu, eller det var inte jag som gav beröm men det är jag som väljer att skryta om det, haha! På SKuM-mötet idag så sa vår ordförande att jag och Fanny är de bästa han har i styrelsen och att han inte skulle klara sig utan oss. Jag har aldrig tänkt på det innan, kanske för att man inte är van vid att höra det från personer som man inte riktigt känner, men det var verkligen skönt att få höra det. Nu kommer jag vara jättetråkig, men jag tvingar dig heller inte att läsa ;) Tänkte skriva ner det som jag är engagerad i just nu.

SKuM-styrelsen, där jag sitter som kassör och SGS-representant. SKuM är alltså min utbildnings sektion.

Info/Pr-utskottet, där jag i princip gör allt möjligt, som att guida runt gymnasielever på KSM, planera in dagar då företag kan komma, sprida information om KSM.. Info/Pr går alltså ut på att marknadsföra vår utbildning.

Skumpa, eller rättare sagt blivande Skumpa, där jag är PR-ansvarig. Jag ska alltså marknadsföra Skumpa och fixa spons. Skumpa är min utbildnings festeri.

Sedan har vi ju mindre saker som PANG-TV, Studentradion och Business Arena. Hehe, ja.. jag kan inte få nog. Å andra sidan så har jag ju ingen fritid längre, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar