lördag, mars 01, 2008

Galet!

Jobbade igår, började redan vid klockan 6 då en viss någon skulle ha tjejfest med sexparty där nere. Förberedelserna gick oväntat bra, men att se kvinnliga 50+:are sitta med snurrande dildosar i handen som de slår mot näsan - nej, det gav mig inga fina bilder i huvudet. Vi bjöd dem iaf på tacbuffé, och medan de åt passade jag och Josie på att äta också. Sedan var det full fart med att diska och plocka disk tills Malin kom, då blev jag glad, för då behövde jag inte diska mer. Vid elva kändes det som att klockan var två och att det var dags att gå hem, men nej då, många timmar kvar. Vid 12 blev det rusning på folk, och vid halv 1 var det kö ända upp i backen. Helt plötsligt är det rusning då hela kön på 20 pers väller in och alla ska hänga av sig först. Vakterna var tvungna att plocka någon och kunde inte hålla kön längre. Cirkus, minst sagt! Och trött var jag, så galet trött. Tillslut, efter mååånga sega minuter och sekundrar, stängde vi. Självklart blir det då bråk utanför och någon blir skallad så att han blöder. Detta ska då vara vuxna människor..

Har James nummer nu, startnummer till Vasaloppet alltså. Och så färgerna på hans dräkt. Så imorrn, vid halv 8, ska jag kliva upp och titta på det på tv och följa honom över Internet. Ska nog mysa lite med varm choklad och baguetter!

2 kommentarer:

  1. Det låter lika galet som alla dina andra blogginlägg. Säg mig? Händer det alltid att någon knarkare, aggresiv människa kommer in och förstör allting? Hugos hade sjukt mycket folk ikväll kan jag meddela, men det sög ändå.

    SvaraRadera
  2. För det mesta, ja, om man ser till de senaste månaderna. För ett år sedan var det likadant, sedan var det lugnt ett tag, och nu är det igång igen.

    SvaraRadera