söndag, mars 23, 2008

Heta killar

Jo vars, inatt var det hett! Jag vet inte varför, jag är faktiskt inte så här egocentrisk (haha!), men drömde om att det fanns fem stycken killar som jag var galet intresserad av. Däremot så var jag inte säker på att de var intresserade av mig, jag gav dem en hint då och då och visade dem att jag var intresserad, men jag fick väl egentligen inget gensvar. När jag var i ett rum så kom helt plötsligt alla fem och ville ha mig, den ene bjöd ut mig, den andre gav mig smycken e.t.c. Helt galet! (dock ska jag inte klaga för jag var riktigt nöjd, haha). Dock så blev den hetaste killen sur för att de andra gav mig uppmärksamhet, och honom tänkte jag ränna efter eftersom jag ville ha honom mest, men då vaknade jag..

..och somnade senare om och drömde om vår heta datatekniker på skolan.

Igår var det i alla fall Elmia. Jag, Josie, Dennis och Emil var nere en sväng. Kaaaaallt som fan! Men som alltid, mycket och många fina bilar fanns det.. och var skoj att se på Stuntshowen och Monstertrucken Thor, haha. Åkte hem med en massa däckrester i ansiktet.

Igår var det jobb också. Stod i baren. Och det var riktigt, riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar