söndag, mars 16, 2008

Så sanslöst trött

Jag är så trött så att jag knappt vet vad jag heter. Helt sanslöst. Min hjärna går i sloooooowmotion vill jag lova. Kan knappt tänka ut det enklaste. Why? För att igår jobbade jag på Vårkravallen.

Det var verkligen HUR KUL SOM HELST! :D Det var verkligen svinkul! Var där vid 19.00, hade möte med personalen som skulle jobba den kvällen och åt lite mat. Sedan fixade vi i ordning för kvällen och sen öppnade vi vid 10. Kvällen gick väldigt fort och det var superskoj att jobba, mycket roligare än vad jag trodde (och då förväntade jag mig redan att det skulle vara skoj). Stängning vid 3, städa till.. halv 5 kanske. Efter det satt vi ett gäng kvar och sexa till klockan 12 i förmiddags (sexa=festa efter stängningsdags). Alltså.. så jävla sköna människor. Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde inatt/morse på svinlänge. Det var verkligen.. ja, hur bra som helst!

Kom iaf hem vid 12 idag efter att ha varit uppe i 25 timmar. Sov i 3 timmar och jag har inte gjort ett skit idag förutom att handla, haha. Min hjärna är stendöd.

Nu vet jag iaf vem som bor under mig. Han som startade brandlarmet förra veckan, hahaha. Och det bästa är att jag är en dag äldre än honom! :D

Btw, daaaaaaaaaamn vad hett det var igår gällande vakter.

CHI-PONG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar