onsdag, mars 26, 2008

Jag är såld

Ja. Jag är såld. Helt jävla såld. Igen. På Takida.

När började jag lyssna på dem? För 6 år sedan. Haha, det är lite komiskt. Jag minns att jag gick på Mariebergsskolan (bodde i Motala på den tiden) och några klasskompisar hade låten "Score" på sin Skunksida. För fyra år sedan såg jag dem på Vätternfestivalen. Jag blev så såld så det finns inte. Och nu är jag det igen.

Imorn kirrar jag biljetterna till Takida, Linköping, Cupolen den 18:e april!

Nehej.. ska man ta och krypa ner kanske.. seg dag. Eller inte dag, kväll snarare. Vill att det ska vara fredag imorrn ju.

Förresten, HV vann ju! Så nu står det 1 - 1 i matcher. Bra det. Fast kunde ju varit bättre. Men det kan det ju å andra sidan alltid vara. Bättre alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar