tisdag, december 23, 2008

Dan före dopparedan!

Imorrn är det julafton, se på fan. Var är snön? Flyttar mormor dock upp till Östersund så blir det en jävla fin jul nästa år i alla fall med masssor av snö! ;D Iofs så är jag barnsligt kär i julafton ändå, med eller utan snö, men jag är ju barnsligt kär i snö också. Jaja, i år har jag lyckats köpa riktigt, riktigt braiga julklappar i alla fall, grymt nöjd är jag! Är faktiskt roligare att ge bort julklappar än att få, även om att få julklappar är väldans trevligt också ;)

På måndag blir det att åka in till Linköping med Hannah och shoppa i mellandagarna. Ge mig 3 timmar, sen kommer jag vilja slå ner varenda kotte som är där inne, haha. På nyår blir det nog att åka hem till Johan i Motala, grymt länge sen vi umgicks nu. År sen! Hannah följer också med :)

Ledighet kan man dock inte prata om.. här pluggas det för fullt! (okej då, snart i alla fall...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar