måndag, december 01, 2008

Infinity

Jag är kär! Guru Josh Project - Infinity 2008.

Jag har undrat i över ett år nu vad jag ska göra när jag pluggat klart på KSM. Och vet ni? Jag tror att jag vet nu.. och det kommer att bli så galet bra! Känner just nu att det är helt rätt.

På lördag blir det braaaa! Hoppas jag på i alla fall. Ska försöka hålla mig borta från den känslosamma Nathalie så mycket som jag bara kan. Blir förfest hemma hos mig och nu verkar det komma lite folk. Härligt!

Självklart saknar man. Vore konstigt om jag inte gjorde det. Som den där natten då allt kändes så ytterst perfekt. Magisk känsla, går inte att sätta ord på. Jag minns hur det kändes när man var så trött så att man bara kunde mumla ut vad man kände, men han förstod precis vad jag menade för han kände samma sak. Hur många gånger händer det att man känner en sådan känsla, och att den andre dessutom känner exakt samma sak precis samtidigt? Lustigt det där...

Hannah kommer på lördag. Då blir det alkohol, peppmusik, julshopping och bevvan så det räcker och blir över! Haha. Kommer blir fint, vi ses ju inte allför ofta om man säger så.

Jag och Hannah i somras i Vadstena. Jag hade inte så mycket för mig så jag la mig på Hannah och moonade samtidigt halva stan. Grymt bra kort vart det iaf så det var lätt värt det, haha. Dock måste jag säga att kortet blev ännu bättre efter att Hannah lekt lite med det...

1 kommentar:

  1. Nathalie! Jag satt och bläddrade i en Se&Hör hos frissan idag, och vem tror du är med på bild? Bonden! :P

    SvaraRadera