måndag, december 08, 2008

Fullt upp, non-stop

Rockfesten i lördags var riktigt, riktigt skoj, mycket bättre än väntat. Förfesten hemma hos mig var ruggigt bra också. Kycklingdans, tomten (vissas fetare än andras), din jävel - gudomliga och allsmäktige - Dimmes starka drinkar, skratt och en massa tokigheter. Att Dimme sedan är sjukt lätövertalad är numera ett faktum.. haha! Att han sedan är fullast på Trappan och ändå vinner Guitar Hero-tävlingen.. I'm impressed! Dansgolvet var i vart fall hett och banden.. helt ok. Dock undrar man vart allt folk var.. trevligt dock att träffa en gammal vän igen. Grymt kul helt enkelt! Fick dock den värsta raggningsreplik jag nånsin hört: "Din farsa..". Meningen var att det skulle vara en fortsättning på den kommentaren.. men den kom liksom aldrig, hahaha. Sedan fanns det ju en karl som gormade ut lite när och var och här och där privata saker.. men jag garvar gott åt det nu, och gjorde det förvisso då också ;P

Gud så arg jag var på jobbet i fredags.. har inte varit så arg på länge när jag jobbat, och då är man ändå härdad. Jaja.. avreagerade mig gjorde jag i vart fall :)

Är fullt upp hela tiden nu.. deadline på projekt och uppsats nästa gång. Sen är allt färdigt och done!

Ja Hannah, bilderna är i alla fall liggandes på datorn nu, så de är på g! Och du, det fanns visst energi igårkväll ändå ;)

1 kommentar: