söndag, december 28, 2008

Tlött, tlött, tlött!

Koooooma.....

Jobbat 3 dagar i rad nu. Finfint. Har varit relativt lugnt. Fast igår brann en bil. Och lustigt nog tittar jag ut precis när bilen hade tagit eld ordenligt.
Jag: Jävlar vad dimmigt det är ute! Sjukt tjock är den också, haha! (Jag är helt övertygad om att det är galet tjock dimma ute men jag blir lite fundersom över varifrån det kommit så fort)
(Jag och ordningsvakten, Henke, kör ut huvudet genom entrédörren)
Henke: Jävlar, det brinner ju!

Det var alltså en bil som hade tagit eld utanför Sibylla, och tro mig, det brann ordentligt. Jag var rädd för att det skulle smälla när elden kom till bensintanken men det blev bara några mindre smällar och brandbilen hann komma innan ngt värre hände. Resten av natten hade mitt hår en härlig doft av rök..

Spenderade natten i Motala och inte blev det mkt sovande, haha. Har inte varit så här slut på jag vet inte hur länge. Hade iaf grymt trevligt och det var alldeles för länge sedan vi spenderade lite tid tillsammans.

Nej, nu ger jag upp, orkar inte ens skriva.. haha. Linköping imorrn, mellandagsrea. Dags att slå sig fram mellan folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar