torsdag, december 04, 2008

Drömmar, igen!

Hahahaha, nu är väl ändå alla gränser korsade. Jag drömde om Martin Stenmark i natt, och resten kan ni väl räkna ut själva.. herregud. Jag har aldrig, aldrig tyckt om människan och nu går jag omkring och är tänd på honom i stället. Det som är ännu värre är att jag sa till honom i drömmen när jag började vakna: "Jag känner att jag håller på att vakna, så jag måste snart lämna dig.." med lite ångest i rösten. Som sagt, man kan ju undra hur det är ställt till där uppe..

Drömde en hel del annat också. En person som jag drömde om flera nätter i streck för nån vecka sen var och hälsade på i natt, igen. Min pappa drömde jag om med. Och översvämningar inne på damernas omklädningsrum.. inga mer kommentarer där inte :P

Aja, ikväll blir det KSM-kväll på Trappan och sen Irländsk pubafton. Himla trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar