måndag, december 29, 2008

Mellandagsshopping.

Drömde i natt (igen), denna gång om spöken. Jag var verkligen rädd, låg och gömde mig under täcket med en vän. Jag vaknade, och för att få bort den otrygga känslan ville jag tända lampan. Lampan tändes dock inte och jag blev arg över att strömmen hade gått just då när jag hade oro i kroppen. Dock så drömde jag detta också och vaknade så småningom till ordentligt.

Dagen har spenderats i Linköping med Hannah. Det blev en hel del shopping kan jag säga, bl.a. underkläder för 700 kr. Lite andra fina kläder också. Åt mat på Gränden och sen fika på Espresso House med Christian. Lika roligt som alltid! Jag och Hannah inhandlade Kinder Ägg innan vi åkte hem (man ska faktiskt bejaka barnet i sig...) och fick två sköldpaddor från Kung Fu Panda.

Vad händer på nyår egentligen? Jag vet ju vad jag har lust för, men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar