tisdag, december 16, 2008

Hungrig och massa uppsatsskrivande

Sitter på Trappan och är huuungrig! Men men.. snart blir det käk. Har suttit här sedan halv 1 och pluggat.. lite ont i röven, ja. Så jäkla gött det ska bli när man är klar med den här kursen! Det är ju liksom inte så att den slutar när vi får julledighet.. utan den fortsätter till mitten av januari. Men sen så! Känns som en evighet kvaaaar..

På fredag är det juuulfest på Trappan! Personalfest! Och så är det min alldeles egna birthday också.. special special. 20. Gud så litet det låter.. så blir det när man umgås med folk som är äldre. Fast jag är ju van. Jaja.. får ta min oskuld på systemet med en flaska vin, Black Tower.

Oj, nu måste jag kila... Labyrint väntar!

2 kommentarer:

  1. Hallå min gamla skolkamrat:-) Hur står det till med dig i desa juletider? Kolla in bloggen, du har blivit nominerad:) Kramar på dig och ha det suuper bra nu i jul!!

    SvaraRadera
  2. Stor Grattis på 20-årsdagen!!!

    SvaraRadera