måndag, december 08, 2008

Pluggångest och ömma fingrar

Jag har inte haft sådan här ångest över plugg på gud jag vet inte hur länge.. man vet ju att man lever iaf! Jag tror ärligt inte att min grupp kommer klara deadline den 18:e dec, det ser väldigt, väldigt mörkt ut.. självklart ger jag inte upp hoppet men just nu ser det rätt omöjligt ut. Och folk som tror att KSM:are aldrig gör någonting bara för att vi inte har tentor och duggor.... morr!

Mina fingrar på min vänster hand är btw fint, härligt svullna och så har jag ett jack över pek-, lång- och ringfinger. Why? Jag putsade fönster i vår lokal, stod på fönsterbrädet (vi har stooora fönster) och hade ena handen på en stång som går från golv till tak precis vid ingången (man trillar om man inte håller sig i). Kersti kommer, ska gå ut och rycker snabbt upp dörren - och därmed får jag den vassa järnkanten som sticker ut från dörren rätt över fingrarna - mellan dörren och stången. Jag började därmed blöda och kunde inte röra fingrarna på en halvtimme. Lovely! Nu kan jag röra på dem men de är sådär härligt ömma, känsliga och ser förjävliga ut rent ut sagt. Jaja, man ska se det från den positiva sidan, det kunde ha gått värre!

Dags att mysa i sängen tillsammans med min käre vän ÅNGEST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar