lördag, december 20, 2008

Födelsedagen!

Igår fyllde jag åååår, och bra var det! Var inne på Systemet och fick ett fint grattis av killen i kassan som undrar varför jag inte köpt skumpa att fira med.. med resten av kön bakom mig fnissandes. Jaja, fint det där! :)

Firades alldeles utomordenligt på Trappan på personalfesten sedan. Fick finfina presenter, och tack vare Emma och Sofia sjöng alla på sittningen för mig. Så fint gjort! Ett försök att supa ner mig gjordes också.. när Natalie och co såg att mitt glas var fyllt sjöng de upp mig på stolen för att svepa det, haha! But I did it, tro't eller ej. Hade så himla skoj igår, tiden går dock så fort när man är onykter.. Just ja, jag fick (tog) den stora äran att riva ner får gigantiska smällkaramell. Stolt är jag! ;D

Nej nu kan jag inte babbla mer här.. finns massa mer att säga men finns inte tid för det. Måste packa, och städa och sånt.. far min kommer och hämtar hem mig om några timmar!

Varför har jag en massa orangea fläckar på kroppen? :S

1 kommentar: