lördag, november 29, 2008

Ä.N.T.L.I.G.E.N.

Fan, att det skulle ta så lång tid för Johan Palm att åka ut ur Idol! Jag fattar inte hur det är möjligt att han kunde komma så här långt, han borde knappt ha kommit med i topp 10. Nej, han borde inte ha kommit med där alls. Han sjunger så jävla kasst, kan knappt ta en ton alls och är ful som stryk! Dessutom är han osmidig som ett jävla kylskåp och gör sig inte bra på scen. Jag skiter fullkomligt i att han kommer från samma ställe som jag, han är svindålig och ser jag honom på stan lär jag ge honom onda blickar.

Nu är han ute ur Idol i alla fall och jag lääängtar tiiiill juuuuleeeen! Imorrn är det skyltsöndag och då kommer mams in en sväng för att gå på stan. MYS! Ikväll blir det att vakta på Trappan, blir nog nice. Mycket folk på jobbet på Vattenhålet igår, men tycker om när det är fart. Mycket oroligt bland folket och även droger i omlopp.. men det löste vi!

Aja, ses kanske ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar