fredag, november 21, 2008

Nu är det över

..och denna gång på riktigt. Jag och Pontus gjorde slut för gott i natt. Förvisso på världens sämsta sätt.. men det skiter jag i. Bättre att ha det sagt än att dra ut på det. Och ja, det är lustigt att man kan läsa någon så jävla väl som man ändå kände att man inte kände över huvudtaget.
Hur känns det? Hade sjukt svårt att somna i natt, lite morgonångest när jag vaknade.. men just nu känns det helt ok. Jag vet mycket väl att det är rätt, att jag inte alls kände i närheten det jag borde känna och du Hannah, du vet att jag och Pontus borde gjort detta för länge sen.. förvisso gjorde jag ett försök att lämna det för 4 veckor sen, men det är ju trots allt svårt att bara lämna något.

Jag vet däremot att jag hanterar hela situationen fel just nu.. jag vet att jag inte hör av mig och jag vet att jag inte ens svarade på det sista sms:et i natt.. men jag vill bara lämna det här helt och fullt nu så att man ännu en gång inte faller tillbaka ner i det. Jag vet att det är sjukt elakt att bara ignorera någon men detta är tyvärr mitt sätt att gå vidare. Självklart finns jag där om det är något, men Pontus verkade vara fullständigt klar på det hela också. Ja, klart att det är surt, men det var väldigt, väldigt mycket som inte funkade helt enkelt.

Ikväll blir det att jobba på Vattenhålet, sen imorrn blir det kanske lite fest..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar