onsdag, november 05, 2008

Trappan

Sitter här och hänger på Trappan.. borde dra mig hemåt men det är ju så kaaallt! Klagar förvisso inte då jag tycker om vintern och snö och jul och allt det där.. men va fan, när det är kallt ute så blir plötsligt vägen hem så fruktansvärt lång! Borde dessutom ta mig hem och ladda upp bilder som är tagna i onykterhetens dimma.. är rätt skoj att se kort som man inte ens minns att man tagit, haha! Finns en hel del där nu.. och med tanke på det så borde jag uppdatera min pixbox-sida http://nattalind.pixbox.se/, men orkar jag ta tag i det? Haha, nopp.

Obama vann. Jaja. Vad ska man säga? Han är säkert bra. McCain var säkert bra han också. Det mesta är väl bättre än Bush.. trevligt att Sverige är så pass engagerade som vi är, fast hade kanske varit trevligare om man faktiskt varit intresserad av det själv.

Mhm, har varit lite hi-tech och gjort om min blogg lite granna. Och när jag skriver det kommer jag på att jag totalt glömt bort en annan blogg som jag har.. oops. Men det finns ju ingen tid!

Schemat för Vattenhålet gjort nu iaf, skönt det. Har bara en lucka.. måste vara rekord.

Bah, mitt huvud värker något enormt! Dags att dra sig hemåt kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar