söndag, november 09, 2008

En sån där jobbig lista..

..som det egentligen inte finns någon alls mening med och som dessutom i detta fall är sjukt lång.. men va fan, det är rolig läsning och jag är hemma i Mjölby och myser och då får man faktiskt göra sånt här =)

ALLMÄNT...
Namn: Nathalie Reidun Lindblom
Piercingar: Ja, 3 stycken om man bortser från de i öronen
Tatueringar: Nej, men funderar på det och har gjort det länge nu
Längd: 165 cm
Skostorlek: 38 (men kan variera mellan 37-40)
Hårfärg: Just nu vinrött med svart underhår
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, har de bästa delarna av både Mjölby och Norrköping
Tänker du på självmord: Nej, inte för min egen del iaf
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, men självklart inte alla (tur är väl det)
Vilket shampoo använder du: Herbal Essences
Vilken parfym använder du: Escada Magnetism
Vad är du rädd för: Inget särskilt.. förutom att bli ensam genom livet
Gillar du att tvätta: Ja, tycker faktiskt det är riktigt mysigt
Gillar du berg-och-dalbanor: Gillar? Haha! Älskar't!

SENASTE...
Film du hyrde: Har inte hyrt film på år och dar
Film du köpte: Ghost Whisperer, säsong 1
Låten du lyssnade på: Amy McDonald - This is the life
Låten du hade på hjärnan: Oj.. säkert någon löjlig som Dj Aligator
Låten du laddade ner: Agnes - On and on
Personen du ringde: Natalie i SKUMPA
Tv-program du tittade på: Sanningens ögonblick

FAVORIT...
Mat: Husmanskost
Låt: Ingen speciell favorit, lyssnar på olika låtar från dag till dag
Sak att göra: Mysa hemma i min säng vid tv:n och ta en paus
Sport: Volleyboll, fotboll.. ishockey när jag kollar på tv (eller ser live)
Dryck: Beror på humör och dag
Kläder: Tights och en topp, tunika eller kort kjol
Film: Ingen specifik.. men älskar skräckfilmer
Bil: Finns många finfina bilar att dregla över

ANTAL...
Gånger du varit kär: Sådär riktigt, riktigt kär - 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: Det har fått sig lite törnar, men en gång brast det itu ordentligt
Hjärtan brustit på grund av dej: Det är nog några få
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Jag vet inte exakt, kanske ett par 5-6 gånger
Ärr du har på kroppen: Ett litet på ryggen då jag opererade bort en knöl

SENASTE...
Bok du läste: Pojken som kallades Det-serien, kanske
Personen du fick mail av: Daniel Nilsson
Personen du fick brev av: Oj, länge sen.. kan inte ens minnas senast
Personen du fick sms av: Jocke
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Precis hela? Oj.. 18 år sen kanske

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Firat paps på Fars Dag, myst hemma hos mams, tagit det lugnt
Var det kul: Helmysigt!
Hur tidigt stiger du upp: Vid elva, om jag får bestämma (vilket är sällan)
Gillar du att slåss: Inte personligen
Vad ska du göra ikväll: Kolla på Hemsökta Hus med mams
Är du seriös: Ja, kan vara grymt seriös samtidigt som jag kan vara svintramsig
Vad är du allergisk mot: Gräs och gråbo, men tror att det är mer (måste kolla upp det)
Var har du ont: Ingenstans för tillfället
Använer du hårspray: Väldigt, väldigt sällan
Kan du stå på händer: Haha, gud nej! Har aldrig kunnat
Favorit serie: CSI i alla former, NCIS, Cityakuten, Ghost Whisperer, Jerry Springer, Dr Phil, Bonde söker fru, Sanningens Ögonblick.. ska jag fortsätta?

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Både och, men inte samtidigt
Gillar du ketchup: Ja, men är fullständigt tokig i lingonsylt
Är du glad nu: Ja, det är jag, vilket är grymt skönt
Var du glad igår: Ja, det med!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej.. borde jag det? Eller jo, det gör jag visst det!
Vad dansar du till: Det mesta då jag verkligen älskar det, men helst mer åt dance-hållet
Stockholm är: Helt ok men ingen drömstad att bo i direkt
Göteborg är: Same here, fast Liseberg är ju snäppet bättre än Grönan då..
Kan du sjunga: Alla KAN sjunga, hur det sedan låter är en helt annan sak..
Mer värt än guld: Familjen, vännerna & studentlivet
Spaghetti eller makaroner: Makaroner! Och spagetti.. haha
Ett land jag helst vill besöka: USA!
Ska bli skoj: Att fylla 20 och sedan fira juuuul
Ska inte bli skoj: Att behöva bli klar med projekt och uppsats tills dess
Sparar till: Sämre ekonomiska stunder
Väntar på: Svar
Pålägg som gäller: Äter sällan sådant som man har pålägg på
Dagens dryck: Glögg!

Sedan lägger jag till en alldeles egen punkt:
Världens bästa ord: Knigga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar