onsdag, november 12, 2008

SKuM lever vidare!

Yeeey! SKuM-sektionen har en ny styrelse - med mig som arbetsmiljöombud. Det är svinbra! Jag sitter fortfarande med i styrelsen men jag slipper helvetet med att vara kassör. Tycker synd om stackarn som jag ska lära upp de kommande veckorna.. han har inte en aning om vad han gett sig in på. Ironiskt nog så har jag nu lyckats skicka in papprena till Nordea för att jag ska stå på bankkontot - ett konto som inte ska stå i mitt namn längre, haha. Nej jag är verkligen så glad över att vi har en sprillans ny styrelse, flera från SKUMPA faktiskt, och att jag fortfarande är kvar utan att vara kassör. It's perfect! Ny energi, nya idéer.. helt perfekt.

Jag dödens trött i vart fall. Schemat är späcket nonstop månaden ut och så även december månad ut. Det blir att fira 20-årsdan på Trappans julfest för personalen. Sen blir det hem och firas av pappa och sen ut på Vattenhålet på lördagen.. sen till Motala och firas på söndagen.

Förövrigt är det skola, Vattenhålet, Trappan om vart annat och jag hinner knappt med mig själv. Men det är så jag tycker om att leva livet, för det mesta. Det är dock något som saknas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar