fredag, november 28, 2008

Lycka!

I eftermiddags insåg jag hur mycket jag har att skatta mig lycklig över. Jag syftar på vännerna som är redo att ställa upp när som jag behöver det. Jag å andra sidan är den som behåller känslorna inombords till jag kommit hem, men att veta att de finns där.. helt underbart! Det kunde jag inte tro att jag skulle må så här bra efter att ha vaknat i morse.. men det vände, och det rejält. Gud, jag vill aldrig sluta plugga! Jag fullkomligt älskar studentlivet och vill aldrig lämna det. Jag trivs så fruktansvärt bra. Sedan finns det ju självklart trista saker också.. som det jag berättade i ett samtal igårkväll när man blev så där känslosam.. och hjärtat pratade helt öppet och fritt.. men som jag sa i det samtalet, idag är en ny dag och det är nu jag ska vända på allt. Och jag måste säga: Det känns så sjukt underbart att inse att det finns så mycket i livet som gör en lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar