tisdag, november 25, 2008

Snööö!

Kan det bli bättre?

I morgon och på torsdag sitter SKUMPA på Trappan och gör reklam för reggaekvällen.. ska bli mys, var ju ett tag sen jag hade på mig klänningen. På torsdag är det självaste kvällen för reggaekvällen och då blir det faktiskt att festa och gå ut med vaktlaget på Trappan. Fick ledigt från Skumpa, men har å andra sidan varit med på varenda fest sen vi började.. och på sätt och vis missar jag ju inte den här heller =)


På lördag blir det att jobba på Electrofesten.. sen vetifan hur jag ska göra på Rockfesten. Jag trodde jag skulle gå, sen funderade jag faktiskt på att skita i det helt av sina anledningar.. sen skrev jag upp mig på att jobba, men sen ringde Thess och sa att jag var tvungen att avboka mig för att gå ut och festa på festen i alla fall, haha! Så Hannah, den 6:e hemma hos mig, med förfest!

Fortfarande lite förvirrat här borta. Stundtals känner jag mig hur lycklig som helst medan jag andra gånger bara saknar. Härligt samtal var det iaf, sånt behövs! Ironiskt dock att en och samma person har lyckats dyka upp i mina drömmar 5 nätter i rad nu.. SÅ kul är det faktiskt inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar