fredag, november 14, 2008

Nyduschad.

Ska om en stund åka hem till Mjölby för att jobba. Måste åka då jag ska lära upp de nya på jobbet, annars kommer jag aldrig kunna vara ifrån en helg därifrån. Som jag nämnt tidigare så är det bara jag som kan bar just nu.. och därmed måste alltid jag jobba. Men ikväll är det en ny tjej som jag ska lära upp i just bar och förhoppningsvis trivs hon och stannar.. sen har jag typ 4 tjejer till som vill lära sig gud vet vad.. håller knappt reda på vem som är vem längre :S

Är i alla fall fullt upp dagarna i ända.. man får ta en dag i taget och försöka få de uppgifter som ska bli uppfyllda just blir det. Ska börja jobba bar på Trappan också och hoppar nog in mitt första pass på måndag.

Jobbade på Trappan igår och biljettsläpp för Rockfesten. Var inte alls så mycket folk som jag trodde att det skulle vara, eller snarare hade hört att det skulle vara, men I guess it proves my point.. haha! (internt). Jaja, nog om det.. börjar iaf bli pepp på den festen då jag ska dit med ett härligt gäng, och så klart Hannah! Blir inget jobba här inte utan snarare festa!

Hmm.. min hjärna orkar inte ens klura ut vad jag borde få gjort idag. Jag är hungrig...

Åh! Jag glömde berätta! Jag är numera vaktansvarig på Trappan :D Lite mer ansvar, lite mera makt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar