onsdag, november 26, 2008

Julklappar!

Håller på att kika på en massa julklappar på nätet. Det är så mycket som jag vill kööööpa! Men får ju inte bli en massa krimkrams heller.. har å andra sidan köpt den perfekta julklappen till en i familjen nu. Nöjd är jag! Hmm.. blir svårt det här, att välja vad man ska köpa. Inga problem här inte om VAD man ska köpa.. haha! Dammit, vill ha julafton nu!

Fick ett trevligt telefonsamtal från James förut. Speciell som han är är det alltid trevligt att höra av honom, man har ju direkt inte så mycket tid att ses. En massa vaktprat, as usual. Vad skulle jag göra om jag förlorade mitt jobb på Vattenhålet i och med försäljningen? Jag skulle bli skogstokig! Det har ju nästan ändå varit mitt andra hem i snart 3 år, även om jag känner att jag glider därifrån bara mer och mer.

Är pepp som fan på Rockfesten nu och hela den 6:e december! Hannah kommer hit, blir att glutta efter lite (mer) julklappar på stan, äta lite gott, göra lite systemet-besök och sen blir det hem till mig, fira varandras födelsedagar i efterskott och förskott, göra oss i ordning och sen har jag förfest med 2 liter fulvin! (Någon måste ju dricka upp det...)

Massa drömmar i natt igen.. men hör och häpna, denna natt blev jag skonad från den person som bott i mitt huvud de senaste 5 nätterna. Uppenbarligen var det någon som lyssnade till förra blogginlägget. Tack! En morgon utan ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar