torsdag, november 06, 2008

Going home!

Snart sitter jag på tåget hem till Mjölby. Känns som om jag var där igår, fast iofs så var jag ju där i förrgår, haha. I vart fall så är jag ledig imorrn så jag passar på att åka hem och göra stan med Hannah! Haha, I know, man kan inte kalla centrum i Mjölby för stan.. men va fan ;D

Jag tror jag blir tokig för övrigt, jag hittar inget bra ställe på nätet att ladda upp alla mina bilder på.. dammit. I-landsproblem, jajajaja, jag vet! :P

De nya på Vattenhålet går det sådär med, med tanke på att två av dom sluta innan dom ens började.. haha! Aja, jag orkar inte sörja för det. Bättre nu än att de slutar när de börjat.

Vi är iaf bra personal i helgen, minus en....

På lördag blir det att hälsa på mormor och Ofelia =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar