onsdag, juni 09, 2010

Allt eller inget

Slänger in en bild från bröllopet i lördags så att även ni kan se vad jag var iväg på. Hur fina är dom inte? Och alldeles underbart väder! Jag tror minsann att det var en dröm-dag :)


Annars har jag själv så jävla ont i ryggen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Eller rättare sagt, det är svanken som gör sig hörd. Trodde det skulle försvinna över natten men tydligen inte. Jaja, jag vet en som ska få massera mig ikväll när han kommer hem ;) Sitter alltså hemma hos Fredde för mig själv, vilket är riktigt skönt. Fint att ha lite egen-tid och inte göra ett skit innan mina monsterveckor på BT börjar. Ska nog också överraska sötnöten med lite mat ikväll. Han är ju så snäll och ställer upp för mig - och matar mig - varje gång jag är här så nu är det nog min tur att bjuda tillbaka lite!


Jag vet inte riktigt hur karln siktar med kameran här.. men jag orkar inte beskära bilden och jag tycker att den är väldigt söt ändå ;) Sedan att en annan är lite smårund om fötterna och likaså han bredvid bidrar till att jag inte ser riktigt klok ut.

Om någon för sex veckor sedan hade berättat för mig att jag - inom en väldigt snar framtid - skulle ha ett stadigt förhållande med en toppenkille, inte längre arbetade för Cherry, strax skulle flytta ihop i Mjölby i en trea med Josie och dessutom hade sommarjobb på BT, då hade jag nog svarat att det skulle vara en dröm men fortfarande en utopi. Att det inte skulle vara möjligt, inte finnas på kartan. Men här är jag - med mycket som jag någonsin önskat mig. Det är allt är inget, right?

2 kommentarer:

  1. Det har i princip alltid varit allt eller inget i ditt liv, så klart att det ska vara det nu också ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, det har du så rätt i. Men man tänker ju att det någon gång kanske kunde komma en sak åt gången :)

    SvaraRadera