måndag, juni 28, 2010

Underbara midsommar!

Jag kan inte med ord förklara hur jävla bra jag har haft det nere på Öland. Allt har verkligen varit alldeles toppen, inte ens en droppe regn har det kommit. Ren perfektion i mina ögon! Det har varit den bästa midsommar som jag firat hittills - med råge - och det kommer bli svårt att toppa nästa år. Men vi har ju redan bestämt att nästa år åker hela gänget dit igen ;)

Jag skulle kunna babbla på hur mycket som helst om helgen men jag har mycket att stå i här hemma. Många kort ska även läggas in vid tillfälle, men många ligger redan uppe på Facebook. Allt jag kan säga är i alla fall att jag verkligen inte ville åka hem igår. Mamma sa idag "Det syntes verkligen på dig att du hade haft det riktigt bra därnere". OM jag hade det bra! Åh, jag vill verkligen tillbaka.

Nehej, nu ska jag packa upp lite här hemma. Och passa på Tindra lite som jag hämtade hit igårkväll, hon är ju så skraj. Sent kväll sen kommer älskling hit för att sova tillsammans en natt. Mys!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar