torsdag, juni 03, 2010

What... the... f...?!

Jag dör. Och jag skämtar inte. Jag fattar inte hur många saker jag äger, och framför allt fått plats med?! Eller det är väl det jag inte har, utan bara har mosat in allt i varenda litet hörn jag hittat. Tycker synd om mamma och Fredde som ska hjälpa mig med mina saker här ifrån Norrköping. De lär inte bara få bära kartonger utan kommer få kånka på påsar av alla de möjliga konstiga slag. Tycker synd om mig själv också. Jag har inte en jävla aning om hur jag ska lösa det här och lär få vara uppe halva natten! Mitt i allt ska jag också duscha (mitt hår tar två timmar att torka) och frosta av kyl och frys. Nej vars, det lär inte bli någon sömn inatt!

Alltså, vad är det här!? Det tar ju aldrig slut?! Jag packar och packar och packar men ser fan inget ljus i slutet av tunneln. Jag kan väl åtminstone få någon garderob eller någon yta tom snarast? Jag avlider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar