onsdag, juni 02, 2010

Jag tror visst sommaren är här!

Ja ingen har nog missat att himlen är alldeles klarblå och att det är helt sjukt varmt ute. Så jävla härligt! Spenderade en stund med att hänga på Trappan-däcket i solen, är väl bäst att försöka få lite färg innan jag flyttar in till fabriken för sommaren... :) Meeeen som alla vet så är jag fortfarande blekast av alla när jag är skitbrun! Ett annat tecken på att det är sommar är att jag har blivit myggbiten. Och jag börjar starkt misstänka att jag håller på att bli allergisk. Min underarm är dubbelt så stor som den andra och krampar. Jättemysigt.

Annars flyter bara alla dagar in i varandra. Har inte koll på vilken dag det är, men livet är fint. Jag är så otålig på att få flytta in i den nya lägenheten! Här hemma hos mig i Norrköping ser det ut som ett bombnedslag, men det gör väl det när man flyttar. Jag fattar dock inte hur mycket man får plats med i ett litet studentrum?

Hannah kom hit i måndags och sov över för en sista kväll/natt här i Norrköping - i alla fall för nu. Meen det lär ju bli fler härliga goskvällar i Mjölby ;) Igårkväll (natt?) kom Fredde hit och sov, bara för att. Supermys med lite sällskap och en trygg famn att gosa i. Innan var det FF-skifte på Världens Bar. Mat, alkohol, skratt och trevligt sällskap. Det är just det där hängandet som jag kommer sakna med studentlivet. Bara kunna gå ut vilken vardagskväll som helst och dricka alkohol och umgås.

Nehej, skulle man ta tag i packandet igen kanske. Måste ju ändå vara klar imorrnkväll(?!). Hua mig, hur ska detta gå? Och ikväll kommer ett barbord med fyra stolar. Hur ska jag få plats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar