måndag, juni 14, 2010

Starten på sommaren

Ja, i alla fall om man ser till vad jag kommer att sysselsätta mig i 10 veckor framöver (och mer än så hoppas jag!) Första dagen på BT alltså, och jag trodde att det skulle vara svårare än vad det var. BT har nytt datasystem och jag misstänkte att det skulle ta tid att lära sig, men det är mycket enklare än det förra och jag tycker minsann att jag redan är godkänd på det :) (Återkom den dagen då ordern är fel...) I vilket fall känner jag mig som hemma! Trodde ju också att jag skulle vara lite ringrostig på truckkörning, men icke. Jag är stolt! Däremot ser jag ut som en idiot på mitt passerkort.

Pappa fyllde ju år i lördags och på söndagen var jag helt känslomässigt utmattad. Jag fick se saker som jag aldrig hade trott att jag skulle se - och jag vet inte hur jag ska reagera. Jag vill bara glömma men kan inte. Jag blev helt enkelt så jävla rädd för det jag såg. Men man är ju där för varann och det kanske är nu som jag behövs. Jag önskar bara att jag kunde få känna mig behövd. Men festen var annars hur trevlig som helst med god mat, dans och alkohol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar