måndag, juni 21, 2010

Flyttkaos!

Det har inte blivit mycket tid över för annat än flytt den senaste veckan. Att man kan ha så jävla mycket saker! Helt otroligt. Mitt i allt så skulle Josie försöka komma in på internet på min dator vilket resulterade i att jag behövde min puk-kod - vilken jag precis vet var den är (inte!). Men nu är jag på gång igen efter ett telefonsamtal till 3 :)

Lägenheten är så himla fin och jag trivs riktigt bra. Däremot måste jag verkligen försöka få upp alla mina sista kartonger och påsar. Tråkigt då mitt engagemang för tillfället är lika med noll. Plus att jag har dragit på mig en fin förkylning. Men what the heck, hellre nu än på torsdag då vi drar till Ölaaaaand!

Tack till alla som har hjälpt mig den här veckan, utan er hade jag inte fixat flytten. Ni är guld allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar