torsdag, juni 03, 2010

So show me yours, I'll show you mine

Fönstret är vidöppet och utanför är det härlig sommar. Är det inte underbart? Jag passar på att pumpa hög musik ur mina högtalare då jag gissar på att grannar i normala bostadsområden inte uppskattar en dunkande bas lika mycket som mina grannar här gör. Dessutom är det inte ett dugg lyhört här, och konstigt är väl inte det :) Men jag misstänker starkt att det är aningen mer lyhört på Smedjegatan 3A i Mjölby.

Jag håller på att packa (varför hittar jag alltid massa annat skoj att göra i stället?). Säger ju att det tar hundra år för mig att flyttpacka! Men idag bara måste jag få ner allt, för imorrn är det ju min examensdag vilket innebär förberedelser inför festen från förmiddagen. På natten hämtar Fredde mig då hans syrra gifter sig på lördag så jag har helt enkelt ingen annan tid än idag.

Meeeen om två timmar så ska jag ta ett break från mitt hårt jobbande. Jag och Frippe ska äta lite mat på Trappan och glassa i solen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar