torsdag, augusti 26, 2010

Allt känns toppen!

Jag vet inte vad jag har kommit in i för period. But I don't care, för nu ska jag njuta!

I tisdags var det ett long time no see. Tog en fika med Johan, på tok för länge sedan. Han gav mig lite lotion med från hans företag, I like! Gratis är gott ;) Och jag behövde det... Har i alla fall hunnit greja med allt det som skulle grejas. Skönt. Och Josie är tillbaka hemma. Det är också skönt kan jag säga! No more lonely-time. Gosigt.

Jag och Fredde var och fikade hemma hos söta mormor idag. Alltid lika mysigt! Blev riktigt sugen på att åka och bo hos henne i några dagar. Bodde ju där i tre månader när jag hade min praktik och det var hur trevligt som helst. Dessutom är hennes säng gudomlig! Jobbar ju sista dagen på BT imorgon och sedan har jag all tid i världen. Det ska bli så jävla skönt att vara ledig! Ni får bara hålla tummarna för att jag få ett vettigt jobb sedan... kan ju inte gå utan en större inkomst i evigheter.

Mm, allt känns verkligen perfekt just nu. Livet leker för första gången på länge. Kanske känns det annorlunda nästa vecka, men jag är värd att få NJUTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar