tisdag, augusti 31, 2010

Uthängning!

Ont i skallen är vad jag har! Kan det bero på att jag och darling eldade som tokar nere i stugan igår och idag? Kan vara så... blir ju inte så mycket syre kvar direkt. Men det är så jävla mysigt... Sitter just nu hemma i soffan med Josie och pratar om Krav Maga. Imorrn ska vi åka in och kika på träningen och se vad de har att säga! Jag börjar undra vad jag gett mig in på.... Trött är jag. Snart dags att krypa ner och sova. Myyyys.

Kan inte riktigt låta bli att hänga ut Fredde som är så fruktansvärt clever ibland ;) När jag sov hos honom för någon vecka sedan så tyckte jag att han skulle vakna... karln älskar ju att sova hur länge som helst men jag var rastlös så satte mig upp i sängen. Han vaknar till (vad jag tror), flyger på mig och drar ner mig i sängen igen. Han gosar in sig i mig och samtalet går så här:
Jag: Jag kan inte sova...
Han: Mmm...
Jag: Jag vill inte sova!
Han: Men jag kan inte sova utan plupparna.
Jag: Va?
*inget svar*
Jag: Vad sa du?
Han: Det var inget....
Jag: Va? Vilka pluppar??
Han: Ne jag yrar bara....

...och sedan somnade om igen medan jag låg bredvid, klarvaken, och fattade ingenting. Ooooooookej! Och idag ute i stugan konstaterade han att McDonalds-hamburgare smakar som gummibjörnar. Hmm...

Haha, love you hun ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar