tisdag, augusti 17, 2010

At least I'm standing

I fredags var det kräftskiva ute i Freddes sommarstuga med familj. Det var hur trevligt som helst med massa god mat och skönt umgänge. Natten spenderades där och jag och Fredde åkte hemåt igen på lördagseftermiddagen eftersom jag skulle jobba på kvällen. Men, återigen, så vill jag bara dit igeeeen! Det är ett underbart ställe och en tillflyktsort, speciellt nu när jag kommit in i en "formsvacka" som Fredde så fint kallar det för ;)

Resten av helgen spenderades med Fredde. Filmkväll, matlagning och en hel del gos. Har varit alldeles toppen och jag trivs bättre än någonsin. När jag är med honom blir jag så lugn och allt annat som just nu är en stressfaktor i vardagen kommer inte åt mig. Jag önskar att jag alltid kunde känna så! Men en dag så.... :)

Var på Vårdcentralen i fredags, har ju fått urinverksinfektion igen! De skulle hört av sig i lördags angående proverna. Hmm... kanske bäst att ringa dom idag. Var hos frissan igår också så nu är jag mörkhårig igen. Det är riktigt härligt att vara sig själv igen! :) Nehej, dags att göra sig i ordning och så småning om dra sig mot jobbet... bara 2 veckor kvar nu!

Klart du gör mig lycklig, hun. Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar