måndag, augusti 23, 2010

Braindead

Ja, ungefär så känner jag mig. Kröp ner vid halv 12 igårkväll (på tok försent när jag ska upp halv 6) men till min lycka var det hur gosigt och varmt som helst i sängen. Jag var nöjd! Jag var inte lika nöjd när jag kollade på klockan vid halv 3 och fortfarande var vaken... men sängen var ju gosig i alla fall. Idag har i alla fall allt varit som i en dimma och jag är dyngtrött. Trots det känner jag inte alls för att krypa ner vid 22...

Hade en helmysig söndag i alla fall! Vaknade upp med Fredde, brunch med Josie på Gusto och sedan lite kräftfiske vid stugan på det. Solsken hela dagen och allt var supergosigt.

Trots tröttheten är jag rätt pepp. Pepp på att söka nya jobb, få lite ledigt, nya utmaningar och ja... you get it. Det blir nog inget mer på BT just nu, men det känns helt ok för min del. Visst funderar jag lite på hur det kommer bli med pengar om jag inte får jobb på ett bra tag, men jag är inte speciellt orolig ännu. Jag tar det som det kommer! Men tipsa mig gärna om ställen som jag kan söka jobb på... jag har lite dålig fantasi så kom med förslag! :)

Annars känner jag mig tokensam... Josie har begett sig mot Hamburg för konsert och kommer hem sent på onsdagkväll igen. Jag hade sedan länge planerat att hänga med killen de här dagarna, men i och med att han precis har slutat snusa så känns det inte som någon idé att fråga :P Och han har nog ingen vidare lust att vara social heller. Såååå... någon som vill flytta hit i två nätter? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar