måndag, augusti 30, 2010

Ut till sommarstället

Det blev lite ändrade planer för helgen. I stället för grillkväll åkte jag och Fredde ut till sommarstället efter jag slutat jobba och bara myste (det ligger utanför Boxholm btw). Det är så fint att vara där! Dessvärre var vi tvungna att åka hem i hyfsad tid då karln skulle jobba dagen efter. Jag jobbade förvisso jag med men inte förrän på kvällen som OV. Igår var jag ute på travet en sväng, ska börja vakta därute och jag måste ju säga att det verkar vara ett toppenjobb! :)

Så, sista passet var det i fredags på BT och jag njuter av ledigheten. Jag behöver det här! :) Jag och Fredde ska snart bege oss mot stugan igen. Han är ledig imorrn så nu kan vi stanna lite längre. Vi hittade en hel del kantareller senast men hans mamma och syster har varit nere och rensat lite. Jag tror dock på att ger man sig in i skogen så hittar man det bästa ;)

1 kommentar: