torsdag, augusti 12, 2010

Desire..

Det är mycket som har hänt på siståne. Helgen spenderades ute i Freddes sommarstuga. Hade inte varit där förut men jag kan säga att jag aldrig villa åka därifrån när vi väl kom dit. Så himla fint att sova där ute, helt tyst, inga andra människor i närheten utan bara vatten och natur. Så jävla underbart! Det märks verkligen hur mycket man behöver komma ifrån vardagen när man känner lugnet därute. Sedan om det var en sådan idyll av att vakna just det som jag vaknade av i söndags kan ju diskuteras, haha.

I måndags var det ov-jobb på IFK Norrköping - Hammarby som gällde. Jag var laddad och tydligen vädret med för jag höll på att regna bort när jag körde in till Norrköping. Det var det värsta jag var med om! Är glad att jag kom fram överhuvudtaget. Matchen var minst sagt laddad den med, stod bredvid Hammarby-klacken som underhållning. Kravallpoliserna var fina de med. Var riktigt jävla roligt att jobba tillsammans med toppenkollegor! :)

Igår jobbade jag på LHC - Färjestad här i Mjölby. Hur lugnt som helst, ja i alla fall bland publiken. Skönt att komma iväg på lite andra jobb än just krogjobb. Annars är jag så himla trött på jobb, vill ha nytt och fräscht. Vill att det ska hända lite. Vill.. ja vill en massa men vet inte vad. Äh, imorrn drar jag med Fredde till sommartstugan och kräftskiva igen. Ska bli najs. Riktigt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar