onsdag, augusti 25, 2010

Älskar höstvädret!

Oops... hamnade visst här igen.

Kollade datorn en snabbis och var tvungen att göra ett test inför valet: Valkalkylatorn. Jag kan ju inte säga att jag blev speciellt förvånad när det lutade en aning mer åt höger än vänster ;)

Men fan, jag längtar så jävla mycket efter julbord! Jag dör om jag inte får äta ett snart! Och shoppa julklappar, och julpynta hemma, skyltsöndagen, mysa, mörker, julgran, snö. Jag blir tokig! Så ni kan tänka er att jag ser fram emot hösten som har kommit nu. (Nej, i mina ögon är det inte sommar längre. Gick faktiskt med tjocktröja på mig idag!) Bara massa mys och gos mest hela tiden. Dricka varm choklad. I love it!

Nej, nu måste jag laga mat. Det kurrar i magen och ska jag hinna med allt det som jag tänkt idag (vilket jag inte kommer göra) så är det bäst att sätta igång. Korv Stroganoff blir det, nom nom! På tok för länge sedan. Postade btw Freddes ansökningsbrev till ordningsvaktsutbildningen idag så nu är det no turning back ;) Josie ska också söka. Klart dom måste gå i mina fotspår! :D Jag hållar tummar och tår för att de kommer in. Postade även min ansökan för examensbevis... ja, jag vet. Är väl på tiden att jag får det nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar