söndag, augusti 01, 2010

Foodaahh

Takida var helt magiskt igår (som alltid). Det är sjukt hur bra dom är live! Mycket folk, men inte alls trångt så jag och Josie kunde stå långt fram. Utomhus var det med och vädret var alldeles perfekt. Aaah, hoppas de drar ut på turné snart! Kommer nog aldrig kunna få nog av dom (har ju inte fått det på 8 år hittills så varför tröttna nu). Fick vara lite fyllechaffis till far sedan på natten och jag fick återigen en sådan längtan efter en egen bil. Borde ta tag i det där i höst! Var även nere en sväng på Vattenhålet och pratade med ägarna...

Josie jobbar (som vanligt) så jag sitter hemma i min ensamhet. Återigen: tyck synd om mig! Men ska snart fixa till lite käk och sen städa i ordning lite för ikväll kommer Robert förbi. Var ett tag sedan vi hängde nu och jag är så jäkla uttråkad så tänkte att det vore ju en idé. Spela lite tv-spel och bara snacka skit :) Helt galet att vi känt varann i i fem år nu, tiden går på tok för fort.

I miss you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar