torsdag, augusti 19, 2010

Mörka skyar

Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att det håller på att bli mörkt ute. Molnen ute är helt galet mörka - men det regnar inte. Det kommer nog komma alldeles lagom tills jag ska gå och handla på Lundbyhallen och sen gå till jobbet. Så kommer jag få stå där dyngsur sen :P

Håller på att greja lite här hemma, ensam som vanligt då Josie jobbar. Jag kan lova er att bara för att man bor ihop så betyder inte det att man ses mycket. Jag har inte sett henne sen i lördags, haha. Och då har vi ändå sovit under samma tak flertalet av dom nätterna.... Josie, sluta jobba! Och nej, det är inte så att jag jobbar heller ;)

Sista dagen på kvällsveckan idag, och kanske sista kvällsveckan för denna gången överhuvudtaget. Men vi får se om vi får något besked nästa vecka vilka som får stanna kvar.

Btw, jag vaknade i helgen av att Fredde hade ett strypgrepp runt min hals - i sömnen. Jag vet inte om jag vill veta vad han drömde... ;)

2 kommentarer: