torsdag, augusti 05, 2010

Wanting

Fy fan vad jag vill tatuera mig! Jag och Josie har pratat om att göra en kompis-tatuering och jag kan inte vänta! Har ju velat tatuera mig sedan jag var 14 men inte kunnat bestämma mig för vad, men nu är det banne mig "Everything happens for a reason" som gäller, sedan vet jag inte om det ska vara på latin eller inte... eller var. Men ååh, jag vill nuuu ändååå!

En jobbkväll kvar på den här veckan, sedan ledigt. Skönt! Däremot ska Josie ut imorrnkväll så jag kommer vara hemma all alone, så det är dags för att tycka synd om mig igen ;) Men är ju gosigt att bara sitta nerkrupen framför tv:n med en filt också. Imorrn på förmiddagen ska jag in med paps till Skänningemarken en sväng. Hade inte tänkt åka dit men vafan, man kan ju hitta något skoj.

Är så trött nu, ska nog krypa ner strax. Blev ju sänggång seeent inatt, men det är jag så himla glad för. Träningsvärk i magen har jag också, men ett leende sprider sig på mina läppar när jag minns tillbaka varför. Jag är medveten om att det kommer ta ett tag innan allt känns helt ok igen, innan man hittar helt rätt, men jag kan inte begära mer just nu. Jag trodde verkligen att tåget hade gått och det gjorde så jävla ont att veta just det... men jag hade fel och tro mig, jag har aldrig tidigare varit så lycklig över att ha fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar