fredag, oktober 23, 2009

En oplanerad fredagkväll!

Jag kan inte minnas senast jag satt hemma en fredagkväll och bara hade det bra i endast min egen närvaro. När kan det ha varit senast? I somras? Jag har faktiskt inte en aning.. å andra sidan var jag hem-hemma hela sommaren så där var jag ju aldrig själv. Så ja, någon gång i våras? Fast då jobbade jag ju konstant. Äh, jag vet inte.. jag tror ni fattar att det var år och dagar sedan.

Jag har haft finbesök! Hannah har varit här, och det var på tok för länge sedan. Hon kom igår, vi bakade snickerskaka, prata en massa, kollade på film och skrattade åt alla gamla goa minnen som vi har tillsammans. Idag tog en tripp på stan, jag hittade mig bruna stövlar, en sprillans ny kalender som jag fullkomligt älskar och lite annat smått och gott. Sedan färgade jag Hannahs hår, och tro det eller ej - men det blev riktigt bra den här gången också! :) Hannah, allvarligt talat så får det inte gå så här lång tid tills nästa gång..

Nej nu ska jag gosa ner mig i sängen framför tv:n med NCIS säsong 1 och snickerskaka. Detta är toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar